Nové komunikační nástroje pro Váš e-shop

  • 0 komentářů
  • Provoz Eshopu
Nové komunikační nástroje pro Váš e-shop

Na letošním ShopCampu jsem měl možnost popovídat si s panem Pavlem Mikulkou (CEO ve společnosti ProfiSMS s.r.o.) ohledně jejich nové služby profisend.profisms.cz, která dle jeho vyjádření způsobí "revoluci v posílání reklamních sdělení". O jakou službu se jedná a jestli přinese opravdu tolik výhod pro provozovatele e-shopů se dočtete níže.


Dnešní doba je bezesporu dobou mobilní. Pryč jsou ty časy, kdy si mobilní telefon mohla dovolit pouze hrstka z nás. Dnes má mobilní telefon opravdu téměř každý. Dokonce i můj roční syn má již 2 mobily (zatím jen hračky, ale je otázkou času než si řekne o opravdový :-D).

Právě mobilních telefonů se týká i nová služba, kterou mohou využít třeba provozovatelé e-shopů při komunikaci se svými zákazníky. Jedná se o posílání reklamních sdělení a zejména pak notifikací o stavu objednávky na mobilní aplikace Viber, FB Messenger a výhledově i WhatsApp.

Informaci o stavu objednávky jsme dnes zvyklí dostávat zcela běžně na mobil pomocí SMS zpráv. V čem je tedy lepší řešení od společnosti ProfiSMS? Jaké výhody přináší posílání zpráv přes Viber a FB Messenger oproti klasickým SMS?

  • Ve Viber zprávě se může zobrazovat Vaše logo.
  • Rozsah Viber zprávy je výrazně delší...až 1000 znaků oproti 160 znakům u SMS.
  • Viber zpráva může kromě textu obsahovat i obrázek a tlačítko vybízející zákazníka k další akci.
  • Budete mít přehledné statistiky o přečtených zprávách.
  • Platí se pouze za Viber zprávy, které se zákaznikovi úspěšně doručí. Kdežto u SMS se platí za každou odeslanou zprávu.


Jak to funguje?

Mobilní aplikace Viber a FB Messenger zná téměř každý uživatel chytrého telefonu. Drtivá většina je má pravděpodobně ve svém zařízení i nainstalované. Jsou dostupné zdarma a slouží k posílání zpráv, obrázků a jiného multimediálního obsahu přátelům. Málokdo ovšem ví, že tyto aplikace nabízejí i placené firemní služby. V případě Viberu se jedná o: Service Messages. A právě těchto placených služeb využívá i společnost ProfiSMS, která zastává pozici brány odesílající zprávy zákazníkům, viz. následující obrázek.

Jak službu začlenit do e-shopu

  1. Nejdříve je potřeba kontaktovat pracovníky ProfiSMS a dohodnout se s nimi na podmínkách a cenách za posílání zpráv.
  2. Poté je potřeba Váš e-shop napojit na ProfiSMS bránu pomocí API rozhranní.
  3. V administraci ProfiSMS si následně určíte pořadí komunikačních kanálů, tak jak by se měli postupně uplatňovat. Tzn. že by se měl nejdříve pro doručení zprávy použít třeba Viber, pokud nebude dostupný, tak zaslat zprávu klasickou SMS apod.
  4. To je vše :-)

Ačkoli se může zdát, že jde o jednoduchý proces, tak je potřeba jej správně navrhnout a začlenit do struktury Vašeho e-shopu. Pokud byste tedy měli zájem o využívání této služby a nevěděli si přitom rady s napojením, tak se na mne klidně obraťte.

Rád Vám s napojením na ProfiSMS pomohu.


Zdroj: osobní účast na konferemci ShopCamp 2017 a stránky ProfiSMS.

Podobné články

  • Osobní konzultace ZDARMA!

    Osobní konzultace ZDARMA!

    • 0 komentářů
    • Ostatní

    Každý den poskytuji 1 hodinu bezplatných konzultací v Brněnské kavárně Adrinela CAFE. Využijte příležitosti a pojďme se společně pobavit o dalším rozvoji Vašeho on-line podnikání.

    Zobrazit článek »

Komentáře ke článku (0)

Přidat komentář

Ve formuláři se vyskytuje několik chyb. Prosím opravte je, poté můžete pokračovat.

Chyba při odesílání zprávy